Geweld en agressie komen helaas nog vaak voor, maar hoe ga je om met dit soort gedrag? Dat leer je tijdens de online training geweld & agressie.
Er zijn namelijk verschillende vormen van gedrag en dus ook verschillende manieren om dit aan te pakken. Vraag jezelf eens af; is de klant al agressief of wordt de klant agressief?
Het begint bij het inschatten van wat voor gedrag de persoon vertoont, wat wil de persoon bereiken bereiken met dit gedrag? En wat kan jij daar het beste aan doen, dus hoe stel je jezelf op in zo’n situatie en hoe gedraag je jezelf? Of je toont begrip, of je bepaalt je grens, maar je wilt ook de relatie met de klant behouden. Tijdens de online training geweld en agressie bieden we een methode waarbij je de relatie met de klant kan behouden, maar ook recht doet aan je eigen grens.
"Je leert ook niet zwemmen uit een boek. Vandaag geleerd is morgen in de praktijk. Ik geef je letterlijk repertoire wat je kan zeggen in zulke situaties", aldus Servaas van der Zijden, die deze training zal verzorgen.