Nieuws

Voor je het weet ben je op de hoogte van het laatste nieuws. Op deze nieuwspagina plaatsen we niet alleen handige tips om de veiligheid van je onderneming te vergroten, maar we plaatsen hier ook informatie over activiteiten die we op de agenda hebben staan. 

Terugblik op een inspirerende bijeenkomst: Samen werken aan veilige horeca in Alkmaar

Lees meer

Op 14 november verzamelden horecaondernemers, medewerkers, scholen, politie, handhaving en gemeente zich in Podium Victorie voor een bijzondere en waardevolle bijeenkomst: “Veilige Horeca Alkmaar”. Het doel? In gesprek gaan over een veilige en…

PVO Noord-Holland lanceert campagne tegen agressie in de detailhandel

Lees meer

Deze week starten we een campagne om aandacht te vragen voor de toenemende agressie en bedreigingen tegen winkelmedewerkers.

KHN en PVO Noord-Holland versterken horecasector met nieuwe trainingsprogramma’s

Lees meer

Focus op gastvrijheid en veiligheid in Noord-Hollandse horeca tijdens bijeenkomst op 14 november

Tijdelijke subsidie regeling Mijn Cyberweerbare Zaak voor kleine ondernemers

Lees meer

Tijdelijke subsidieregeling Mijn Cyberweerbare Zaak voor aanschaf en implementatie van cyberbeveiligingsoplossingen voor ondernemingen tot 50 medewerkers.

Omgaan met Agressie en Geweld op de werkvloer: een gratis e-learning voor ondernemers en medewerkers

Lees meer

Ondernemers en hun medewerkers krijgen steeds vaker te maken met grensoverschrijdend gedrag. Zoals een klant bij de servicebalie die zijn zin wil doordrijven door agressief gedrag te vertonen. Een ontevreden horecagast die dreigende taal uit.

PVO Noord-Holland start regionale campagne voor gebruik veilige wachtwoorden

Lees meer

Deze week, tijdens de Week van de Veiligheid, zijn we gestart met regionale radio- en tv-spotjes om ondernemers bewust te maken van veilig wachtwoordbeheer.

De 5 belangrijkste signalen van ondermijning: Hoe kun je criminele inmenging voorkomen als ondernemer?

Lees meer

Ondermijning vindt plaats wanneer criminelen zichzelf naar binnen werken in het alledaagse bedrijfsleven, vaak via intimidatie, bedreiging, omkoping en chantage.

Agressie in jouw onderneming: De-escaleren, hoe doe je dat?

Lees meer

In de dynamische wereld van retail en horeca is het omgaan met agressieve klanten of gasten een uitdaging die elke ondernemer tegen kan komen.

Voor je het weet ben je weer helemaal op de hoogte

Wat je van onze nieuwsbrief kunt verwachten:

  • Ontvang tips over het voorkomen van bijvoorbeeld een cyberaanval.
  • Je bent als eerste op de hoogte van onze kosteloze activiteiten.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!